Do Muzeum Miasta Łodzi trafiły unikatowe kwatery witraża żywicznego autorstwa Romana Modzelewskiego, które do niedawna znajdowały się w Domu Towarowym „Handlowiec” w Poddębicach. Budynek był przeznaczony do rozbiórki, dzieło sztuki ocalało, bo zidentyfikowali je pracownicy Muzeum.
Demontaż i zabezpieczenie witraża przedstawiającego syrenę, ekspertyza techniczna budynku i wniosek o wpis do rejestru zabytków – to działania, które szczeciński magistrat zaplanował, by uratować witraż i willę z początku XX w., znajdujące się na Gocławiu.
Witrażyści z Pracowni i Muzeum Witrażu w Krakowie wykonali „Polonię” - niezrealizowany witraż do katedry we Lwowie według projektu Stanisława Wyspiańskiego. Praca trwała dwa lata, zużyto ponad 1,5 tysiąca kawałków szkła.
Karton do witraża Józefa Mehoffera "Św. Katarzyna i św. Barbara" stał się własnością Muzeum Narodowego w Krakowie. To najsłynniejszy i najbardziej rozpoznawalny spośród wszystkich projektów stworzonych przez artystę dla katedry we Fryburgu - podkreślają muzealnicy.