25 pojazdów wzięło udział w sobotę w paradzie MPK organizowanej w ramach obchodów 140-lecia komunikacji miejskiej w Poznaniu. W południe historyczne tramwaje i autobusy oraz pojazdy obecnie wykorzystywane do przewozu pasażerów przejechały przez centrum miasta.
Parada zabytkowych i nowoczesnych tramwajów przejechała ulicami Łodzi. Wydarzeniem, w którym uczestniczyło wielu łodzian, uczczono w niedzielę jubileusz 120-lecia Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Łodzi.
Prezentacja nowych tramwajów dla aglomeracji katowickiej, a także konferencje i panele eksperckie dotyczące transportu tramwajowego złożyły się na obchody 115-lecia elektrycznej komunikacji tramwajowej na Górnym Śląsku i w Zagłębiu. Obsługująca komunikację tramwajową w tej części woj. śląskiego spółka Tramwaje Śląskie zorganizowała towarzyszące jubileuszowi wydarzenia na kilka dni przed świętem patronki tramwajarzy, św. Katarzyny Aleksandryjskiej. Dzień ten, dla którego branża zaczerpnęła z obyczaju ludowego określenie „katarzynki”, przypada 25 listopada.
Łódzki sąd okręgowy uchylił postanowienie sądu pierwszej instancji o umorzeniu sprawy wyburzenia przez właściciela budynków zabytkowej zajezdni tramwajowej w Łodzi. Sąd uznał, że decyzja o umorzeniu była przedwczesna. Tym samym sąd okręgowy przychylił się do zażalenia prokuratury na decyzję sądu rejonowego, który uznał, że właściciel terenu, wyburzając budynki zajezdni, nie popełnił przestępstwa. Sprawa ponownie trafi do sądu pierwszej instancji, który podczas procesu będzie musiał rozstrzygnąć m.in., czy oskarżony właściciel miał świadomość, że niszczy zabytek.
Pierwszy tramwaj elektryczny linii 3 o numerze bocznym 61 wyjechał na ulice Warszawy 26 marca 1908 r. o godz. 9.35. Przejazd na trasie z pl. Krasińskich przez ul. Miodową, Krakowskie Przedmieście, Królewską i Marszałkowską do pl. Unii Lubelskiej trwał 25 minut.